donderdag 12 februari 2009

U moet het zelf weten (inleiding)

Onder deze titel verschijnen van mijn hand vanaf het aprilnummer 2009 in ons clubblad Boel Bluf stukjes rondom zaken van de (spel)regelgeving bij het boulen. Niet omdat ik alles wel weet, maar inmiddels wel wat weet. Die kennis heb ik me spelenderwijs en gaandeweg de 5 jaar dat ik nu meeloop in deze tak van sport eigen gemaakt. Daarnaast heb ik de bondsopleidingen voor scheidsrechter- en wedstrijdleider niveau 2 gevolgd en mag als zodanig categorie 3 toernooien bij onze eigen club als scheidsrechter leiden en toernooien met 5 voorgelote wedstrijden als wedstrijdleider. Weet u nu wat dat precies inhoudt? Nee, waarschijnlijk. Daarom dus wil ik de komende tijd in ons clubblad hier wat aandacht aan gaan schenken en in ruil daarvoor wat van uw aandacht vragen. Bedoeling van dit alles is om uw kennisniveau wat omhoog te brengen wat betreft de (spel)regelgeving in de boulesport. Hopelijk kent u mijn schrijfstijl inmiddels een beetje. Het zal geen dorre opsomming van zaken worden. Daar waar mogelijk zal ik het met humor proberen te omkleden zodat u er hopelijk nog plezier aan beleven kunt ook.
Integraal wil ik deze stukjes ook op het weblog plaatsen zodat u de mogelijkheid hebt er op te reageren als een en ander onduidelijk is en vragen bij u oproept. Laat wat weten a.u.b., het houdt mij op mijn beurt ook weer scherp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

1)Plaats uw reactie in het schrijfvak.
2)Kies bij Profiel selecteren Naam/URL.
3)Vul alleen uw Naam in (URL niet nodig).
4)Klik op Doorgaan.
5)Klik eventueel voor plaatsing eerst op Voorbeeld.
6)Klik op Reactie plaatsen.
7)Voer daarna Woordverificatie uit(anti-spamvoorzorg).
8)Klik op Voltooien en uw reactie is geplaatst.
9)Uw webmasters dank is groot.